? ??????????????Flashy Flashing Lights? ????? ?? ???Rating: 4.1 (22 Ratings)??7 Grabs Today. 4370 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ?????????????????????????????Party Like A Rockstar? ????? ?? ???Rating: 4.1 (50 Ratings)??7 Grabs Today. 14876 Total Grabs. ??????P BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 2, 2009

MAAHAD AHMADI GEMENCHEH

ini lambang sekolahku. aku mula masuk ke sekolah ini pada tahun 2004. ketika itu aku baru berusia 13 tahun dan berada di tingkatan satu. disini jugalah aku mengenal erti sebuah kehidupan dan persahabatan. aku baru sahaja menamatkan pengajian disini pada tahun ini. bermakna aku menuntut ilmu di sekolah ini selama 6 tahun. pada mulanya aku tidak berasa sunyi kerana aku mempunyai seorang abang yang juga turut sekolah disini. tapi setelah aku melangkah ke tingkatan 4, aku terpaksa menjalani dan membuat keputusan sendiri tanpa bantuan dari abangku lagi. sedar tak sedar sekarang aku sudah menjadi bekas pelajar skolah itu. rasa seperi baru sekarang mendaftarkan diri orientasi. sekolah ku MAAHAD AHMADI GEMENCHEH aku berharap ia kan kekal di hatiku buat selamanya. walaupun aku sudah menjadi bekas pelajar sekolah ini namun pada tahun depan aku tetap juga masuk ke sekolah seperti pelajar lain. cuma yang lainnya pada tahun depan aku bukan datang sebagai pelajar tetapi sebagai pengajar. bukanlah pengajar hebat sangat cuma jadi fasi berbakti pada sekolah sementara menunggu result keluar. apa yang aku nak katakan ialah inilah lambang sekolahku yang tercinta........

0 comments: